अभिन्न


२.

फेसबुकको टुप्पोमा सजाएर राखेको रिक्वेस्टको जवाफ खै किन हो, म पुरा २ दिनपछि मात्र दिन्छु|

“हाई, के छ?” नरेन अनलाइनै रहेछ|

“बाँचिएकै छ”, फेरी त्यहि उत्तर| बानी नै पो परिसकेछ मेरो|

“केहि नयाँ-नौलो?”

म एकछिन सोच्छु, के नयाँ छ मेरो जिन्दगीमा? हुन त कुरा नभएका यी तीन वर्षमा धेरै कुरा भइसके, धेरै कुरा फेरिसके, उसले सुन्दा जे पनि नौलो नै हुन्छ होला| तर मलाई भने १०-२० चोटी अरु साथीहरुलाई सुनाइसकेको कुरा फेरी भनिराख्न फिटिक्कै मन लागेन| भने पनि कहाँबाट कसरी सुरु गर्ने|

“केहि नयाँ छैन| बरु थ्यान्क्यु है नरेन! अस्ति राम्ररी कुरा नि गर्न पाइन|”

जवाफमा उसले एउटा स्माइली मात्र पठाउँछ| केहि भन्छ कि भनेर म कुरीरहन्छु, अँह अरु केहि भन्दैन|

“अनि अरु…” टाइप गर्दागर्दै औंला रोकिनछन् मेरा| लेखेको जति पनि मेटाएपछि, निकैबेर मेरा औंला किबोर्डमाथि नाच्छन्, मानौं मुनिका अक्षरलाई जिस्काएझैँ गरी| तर अँह, न मैले केहि लेख्छु, न उसले| ५ मिनटपछि म च्याटबक्स नै बन्द गरी अरुसँग बोल्न थाल्छु|

एकैछिनमा ट्वाङ्ग गरी एउटा नयाँ मेसेज आउँछ, नरेनको|

“सरी, म यो फोटो खोज्न गएको थिएँ|”

फोटो खुल्न अलि लामै समय लाग्छ | एक त ए.डी.एस.एल त्यसमाथि घर पनि रिंगरोडभन्दा कम्तिमा पनि ६ कि.मि. टाढा छ, अनि कहाँबाट राम्ररी टिपोस| तर भन्नु मात्र हो, काठमाडौँको मुटुमै बस्नेहरुले पनि निकै दुख पाएका सुनेको छु| फोटो बल्लतल्ल खुल्छ, फोटो हेर्ने बितिक्कै खुसी लाग्छ, रमाइलो लाग्छ| ४ वर्ष अगाडिको यो फोटो हेर्दा कसले भन्न सकोस् यसमा भएका ५ जिग्रीहरु सब आ-आफ्नै बाटो लागिसके भनेर| कति रमाइलो र न्यानो फोटो| सबैजना कति अभिन्न, कति खुसी देखिन्छन्|

हामी त्यो कलेज मुनिको होटलमा जान पनि दिनकै जान्थ्यौं र दिनकै ग्यांगमा भएको एउटा मात्र स्मार्ट फोनले फोटो खिच्थ्यौं| नरेनकै थियो त्यो फोन|

“तिमीसंग अझै छ यो फोटो?”

“छ नि, अरु पनि हुनुपर्छ| यो चाहिँ अस्ति भेट्टाएको थिएँ”

“कसैसँग कुरा हुन्छ तिम्रो?”

निकैबेर नरेनले जवाफ दिदैन| म कुरिरहन्छु|

“ त्यो दिनपछि? अँह! तिमीहरु नि कोहि बोल्न आएनउ, मैले नि माया मारिदें”

यसपाली मेरो पाली थियो स्माइली पठाउने| भन्नलाई पनि त केहि थिएन|

Leave a Reply

